Ogłoszenie

!!! Potrzebni gracze !!! Zapraszamy !!! Nowo zarejestrowani proszę pisać na GG: 8908243 W razie pytań.

#1 2010-02-05 12:48:43

 Chay-Chen

Sith'ari

Zarejestrowany: 2010-01-04
Posty: 30
Punktów :   

Świątynia sithów

http://www.ossus.pl/images/3/37/Akademia_Sithow.jpg



Tu szkoleni są przyszli Sithowie. Punkty mocy jakie należą do każdej rangi wyglądają tak:
Rekrut - 100 PM (Chwyt, Przyciągnięcie)
Uczeń - 200 PM (+Pchnięcie)
Sith - 300 PM (+Szał Bojowy, Duszenie)
Lord Sith - 400 PM (+Wyssanie Mocy, Pioruny)

Każdą moc można standardowo rozwinąć do 3 poziomu (Na Poziomie Lord Sith: Elitarnie Do 4 Poziomu Jedną Umiejętność). Umiejętności panowania nad mocą:
Chwyt - 50 PM(1-3 Lv) 100 (4 Lv)
Pchnięcie - 50 PM (1-3 Lv) 100 (4 Lv)
Przyciągnięcie - 50 PM (1-3 Lv) 100 (4 Lv)
Szał Bojowy - 100 PM (1-3 Lv) 200 (4 Lv)
Wyssanie Mocy - +50 PM (1-3 Lv) +100 (4 Lv)
Pioruny - 200 PM (1-3 Lv) 400 (4 Lv)
Duszenie - 150 PM (1-3 Lv) 300 (4 Lv)
Rozwój umiejętności:
Aby rozwinąć podstawowe 3 umiejętności (Chwyt, Pchnięcie, Przyciągnięcie) należy odbyć 10 treningów z ich użyciem. Aby rozwinąć pozostałe umiejętności należy odbyć 15 treningów z ich użyciem oraz 1 bitwę z ich użyciem. Aby poprawić Statystyki: Podatność na Moc, Panowanie nad Mocą Należy stoczyć 15 Treningów i 3 Bitwy.


Walka na miecze świetlne:
Istnieje 7 Form walki na miecze świetlne. Każda z nich posiada różne style:
Forma I - Styl Shii-Cho: Podstawowa technika walki mieczem świetlnym spośród studiowanych, ze względu na prostotę formy. (Obowiązkowa)

Forma II - Styl Lus-Ma: W czasach starożytnych była ona dość powszechnie stosowana. Jej założenia i wachlarz ciosów są w pewnym stopniu analogiczne do późniejszej Makashi.
Styl Makashi: Technika stylowa, elegancka, zabójcza. Makashi jest niemal bezkonkurencyjna, jeśli chodzi o pojedynki.

Forma III - Styl Soresu: Charakteryzuje się niemal taneczną choreografią ruchów. Dostosowana jest przede wszystkim do wykorzystania w obronie, w szczególności przed wiązkami z blasterów, innej broni palnej i miotanej, choć sprawdza się również w defensywnej szermierce.

Forma IV - Styl Ataru: technika dynamiczna i skoczna, wykorzystującą szybkość przeciwko sile. Wymagająca ogromnej kondycji fizycznej i wytrzymałości, Ataru stawiała na uniki i celne cięcia, mające zdekoncentrować i unieszkodliwić przeciwnika.
Styl Sokan: Technika stawiająca na szybkie i ruchliwe cięcia mieczem, celujące w witalne punkty przeciwnika. Sokan nie kładzie nacisku na uniki, lecz na parowanie ciosów i wykorzystywanie przewagi, jaką może dać teren walki.

Forma V - Styl Shien: Wymyślona jako agresywny odpowiednik Soresu, stawiała ona na siłę i ofensywne, szerokie ruchy ostrzem. Shien była bardzo popularna wśród ambitnych i wyróżniających się siłą fizyczną użytkowników Mocy, jako względnie prosta do opanowania dzięki zastąpieniu finezji przez walory fizyczne.
Styl Dejm So: W praktyce Djem So to Shien po małym liftingu. Można jedynie zauważyć, że został wzbogacony o kilka manewrów mających skuteczniej wykorzystać siłę wojownika. W porównaniu ze Shien będzie to więc technika oparta przede wszystkim na potężnych, silnych uderzeniach.

Forma VI - Styl Niman: Realizując założenia idealnej równowagi między atakiem a obroną. Warto zauważyć, że ostrożne obchodzenie się z mieczem, które charakteryzowało Niman, służyło jako podstawa do walki dwoma mieczami świetlnymi.

Forma VII - Styl Juyo: To jedna z technik korzystających z dorobku poprzednich, znana z zażartości i połączenia wykorzystywanego w Soresu podporządkowania nurtowi Mocy z własnym, wewnętrznym wulkanem emocji. Brutalność Djem So ze zwinnością Ataru w pewnej niekonwencjonalnej i całkowicie nowej jakości. Juyo jest stylem niebezpiecznie zbliżającym użytkownika do ciemnej strony.
Styl Jar'kai: Technika opierająca się na walce dwiema broniami.
Styl Vaapad: Jest to stosunkowo młodą techniką. Vaapad jest bardzo agresywna, wykorzystuje techniki z pogranicza Ciemnej Strony Mocy. Ponadto warto dodać, iż Vaapad istniał tak w wariancie na jedno ostrze, jak i na dwa.
Styl Teräs Käsi: Teräs Käsi jako jedyna technika poza Jar'kai pozwala skutecznie używać wariantu walki podwójnym mieczem świetlnym, a bez wątpienia pozwalała opanować tę broń najlepiej.
Opanowanie i rozwój władania mieczem: Shii-Cho to obowiązkowy styl którego uczą się wszyscy Sithowie. Co rangę można wybrać kolejny Styl. Aby bardziej rozwinąć dany styl należy: stoczyć z nim 10 treningów i 1 bitwę. Rozgrywkę rozpoczynacie z Statystyką: Panowanie nad mieczem: 1/10Aby zwiększyć jego wartość a tym samym swoją poprawić szermierkę należy stoczyć 15 Treningów i 3 Bitwy.   


Sithowi przysługuje się pomoc Imperialistów:
Rekrut - Brak
Uczeń - 1 Szturmowiec
Sith - 2 Szturmowców
Lord Sith - 4 Szturmowców
Sith'ari - 5 Szturmowców


Rasa: Zabrak
Frakcja: Sith
Ranga: Sith'ari
Kredyty: 1,000
Planeta: Korriban
Broń: Dwa świetlne miecze (CZERWONE)
Panowanie Nad Mieczem: 10/10
Styl Walki:
Forma I - Shii-Cho 3 Lv
Forma IV - Sokan 3 Lv
Forma V - Shien 3 Lv
Forma VI - Niman 3 Lv
Forma VII - Juyo 3 Lv



Moc: 500 PM
Podatność no Moc: 1/10
Panowanie nad mocą: 9/10

Umiejętności:
Pchnięcie Mocą 3 Lv
Przyciągnięcie Mocą 3 Lv
Chwyt Mocą 3 Lv
Duszenie Mocą 3 Lv
Pioruny Mocy 4 Lv
Wyssysanie Mocy 3 Lv
Szał Bojowy 3 Lv

Statystyki:
Siła: 30
Szybkość: 35
Zręczność: 30
Wytrzymałość: 30
Reakcja: 35



Vexok savaka - Wstawaj... Jest robota do zrobienia...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.avatarlegenda.pun.pl www.mamusiuratuj.pun.pl www.dw-demonywojny.pun.pl www.inightwood.pun.pl www.klanbiju.pun.pl