Tu szkoleni są przyszli Rycerze Jedi. Punkty mocy jakie należą do każdej rangi wyglądają tak: Adept - 100 PM (Chwyt, Przyciągnięcie) Padawan - 200 PM (+Pchnięcie) Rycerz Jedi - 300 PM (+Absorbacja, Oszołomienie) Mistrz Jedi - 400 PM (+Leczenie, Obrona)
Każdą moc można standardowo rozwinąć do 3 poziomu (Na Poziomie Mistrz Jedi: Elitarnie Do 4 Poziomu Jedną Umiejętność). Umiejętności panowania nad mocą: Chwyt - 50 PM(1-3 Lv) 100 (4 Lv) Pchnięcie - 50 PM (1-3 Lv) 100 (4 Lv) Przyciągnięcie - 50 PM (1-3 Lv) 100 (4 Lv) Absorbacja - 100 PM (1-3 Lv) 200 (4 Lv) Oszołomienie - +50 PM (1-3 Lv) +100 (4 Lv) Obrona - 200 PM (1-3 Lv) 400 (4 Lv) Leczenie - 150 PM (1-3 Lv) 300 (4 Lv) Rozwój umiejętności: Aby rozwinąć podstawowe 3 umiejętności (Chwyt, Pchnięcie, Przyciągnięcie) należy odbyć 10 treningów z ich użyciem. Aby rozwinąć pozostałe umiejętności należy odbyć 15 treningów z ich użyciem oraz 1 bitwę z ich użyciem. Aby poprawić Statystyki: Podatność na Moc, Panowanie nad Mocą Należy stoczyć 15 Treningów i 3 Bitwy.
Walka na miecze świetlne: Istnieje 7 Form walki na miecze świetlne. Każda z nich posiada różne style: Forma I - Styl Shii-Cho: Podstawowa technika walki mieczem świetlnym spośród studiowanych, ze względu na prostotę formy. (Obowiązkowa)
Forma II - Styl Lus-Ma: W czasach starożytnych była ona dość powszechnie stosowana. Jej założenia i wachlarz ciosów są w pewnym stopniu analogiczne do późniejszej Makashi. Styl Makashi: Technika stylowa, elegancka, zabójcza. Makashi jest niemal bezkonkurencyjna, jeśli chodzi o pojedynki.
Forma III - Styl Soresu: Charakteryzuje się niemal taneczną choreografią ruchów. Dostosowana jest przede wszystkim do wykorzystania w obronie, w szczególności przed wiązkami z blasterów, innej broni palnej i miotanej, choć sprawdza się również w defensywnej szermierce.
Forma IV - Styl Ataru: technika dynamiczna i skoczna, wykorzystującą szybkość przeciwko sile. Wymagająca ogromnej kondycji fizycznej i wytrzymałości, Ataru stawiała na uniki i celne cięcia, mające zdekoncentrować i unieszkodliwić przeciwnika. Styl Sokan: Technika stawiająca na szybkie i ruchliwe cięcia mieczem, celujące w witalne punkty przeciwnika. Sokan nie kładzie nacisku na uniki, lecz na parowanie ciosów i wykorzystywanie przewagi, jaką może dać teren walki.
Forma V - Styl Shien: Wymyślona jako agresywny odpowiednik Soresu, stawiała ona na siłę i ofensywne, szerokie ruchy ostrzem. Shien była bardzo popularna wśród ambitnych i wyróżniających się siłą fizyczną użytkowników Mocy, jako względnie prosta do opanowania dzięki zastąpieniu finezji przez walory fizyczne. Styl Dejm So: W praktyce Djem So to Shien po małym liftingu. Można jedynie zauważyć, że został wzbogacony o kilka manewrów mających skuteczniej wykorzystać siłę wojownika. W porównaniu ze Shien będzie to więc technika oparta przede wszystkim na potężnych, silnych uderzeniach.
Forma VI - Styl Niman: Realizując założenia idealnej równowagi między atakiem a obroną. Warto zauważyć, że ostrożne obchodzenie się z mieczem, które charakteryzowało Niman, służyło jako podstawa do walki dwoma mieczami świetlnymi.
Forma VII - Styl Juyo: To jedna z technik korzystających z dorobku poprzednich, znana z zażartości i połączenia wykorzystywanego w Soresu podporządkowania nurtowi Mocy z własnym, wewnętrznym wulkanem emocji. Brutalność Djem So ze zwinnością Ataru w pewnej niekonwencjonalnej i całkowicie nowej jakości. Juyo jest stylem niebezpiecznie zbliżającym użytkownika do ciemnej strony. Styl Jar'kai: Technika opierająca się na walce dwiema broniami. Styl Vaapad: Jest to stosunkowo młodą techniką. Vaapad jest bardzo agresywna, wykorzystuje techniki z pogranicza Ciemnej Strony Mocy. Ponadto warto dodać, iż Vaapad istniał tak w wariancie na jedno ostrze, jak i na dwa. Styl Teräs Käsi: Teräs Käsi jako jedyna technika poza Jar'kai pozwala skutecznie używać wariantu walki podwójnym mieczem świetlnym, a bez wątpienia pozwalała opanować tę broń najlepiej. Opanowanie i rozwój władania mieczem: Shii-Cho to obowiązkowy styl którego uczą się wszyscy Jedi. Co rangę można wybrać kolejny Styl. Aby bardziej rozwinąć dany styl należy: stoczyć z nim 10 treningów i 1 bitwę. Rozgrywkę rozpoczynacie z Statystyką: Panowanie nad mieczem: 1/10 Aby zwiększyć jego wartość a tym samym swoją poprawić szermierkę należy stoczyć 15 Treningów i 3 Bitwy.
Jedi przysługuje się pomoc Rebeliantów: Adept - Brak Padawan - 1 Żołnierz Rycerz Jedi - 2 Żołnierzy Mistrz Jedi - 4 Żołnierzy Wielki Mistrz Jedi - 5 Żołnierzy
|